onsdag 5. september 2012

Endringer i timeplan

Hadde en pitteliten krise forrige uke med timeplanen da professoren i Ceramics 2 droppet meg fra class... Jeg var på nippet til å begynne å grine, det var fælt og at på til foran alle de andre som skulle ta den classen. Han synes nok ikke jeg hadde nok erfaring og det stemmer nok. I ettertid ser jeg at det var veldig fint for meg. Professoren viste seg å være super ubehagelig og er ikke til å spøke med. Flaks var det at jeg kunne kræsje Ceramics 1 med Jeff (herlig professor!). Her kræsjer man nemlig classes, det høres verre ut enn det er... :) Det betyr i praksis at jeg joiner en class jeg vil ta og spør professoren pent om ikke han/hun kan gi meg tillatelse til det. Jeg måtte droppe en til class (Islamic art and architechture) og adde en ny (experimental techniques: repeat pattern). Nå ser timeplanen helt super ut, så satser på at dette funker.

Ellers har jeg det bra, men tenker en del på å flytte fra hun herre skrulla jeg bor hos. Hver gang telefonen ringer så tar hun den aldri. Hun venter til den når voicemail, så tar hun voicemailen på høytaler og sitter der i godstolen og vurderer om hun skal svare eller ikke. Det er rart, veldig rart og super irriterende for telefonen ringer til alle døgnets tider... Skal undersøke et sted i morgen (som ligger nærmere skolen) og snakke med landlorden der, så vi får se...

2 kommentarer:

  1. Masse lykke til med nye fag og kanskje flytting. Selv om du ikke skal bo der lenge, er det jo hyggelig å bo et sted man trives <3 Kos deg videre!

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk :) Flytter nok ikke med det første.. Jeg skal nok overleve her hos Marg, men holder nok øynene åpne for nye muligheter..

      Slett