fredag 7. september 2012

Et besøk i Castro

Da noen i forrige uke advarte meg mot mye (mannlig) nakenhet i Castro området så trodde jeg dem ikke helt. Det var intil jeg dro dit i dag og det første som møtte meg var to splitter nakne menn som satt og koste seg i solen. Det er ikke ulovlig å spradere naken rundt her i SF, men du må ta med noe å sitte på (på caféer o.l.) ellers får du bot. Og fint er det, for jeg vil helst ikke sitte i samme stol som en solvarm naken mann har gosset seg i før meg...!



Jeg for min del synes det er alt for kaldt å spradere rundt naken så jeg står over den biten!! "Sommeren" her er rett rundt hjørnet, september og oktober er visst de fineste og varmeste månedene. Det skal bli fint :) Til nå har det vært en del tåke (som er veldig vanlig) og vind med innslag av sol nå og da. Skjerfet og høstjakken har kommet godt med!

2 kommentarer:

  1. Herlig benk, og skjønner godt at du ikke er keen på nakne svette manneromper der du skal sitte. Nyt SF, gleder meg til neste oppdatering:)

    SvarSlett