mandag 10. september 2012

SF Ice Cream Tour

Jeg har fått hotte tips om ulike iskrem steder jeg må teste ut her i San Francisco. 
I dag startet jeg det hele med DeLise Dessert Café i 327 Bay Street som ligger et steinkast unna sjømannskirken. Veldig praktisk etter gudstjeneste på en søndag :) 

Ikke la deg skuffe av fasaden... Det er det inni som teller ;)

De har 12 ulike smaker i caféen og disse byttes ut jevnlig. Ikke sikkert at du finner samme smaken neste gang du er der.

Helene koser seg med Chocolate & Vanilla.

Jeg gikk for Hot Mama (spicy mango) & Watermelon Margerita. Ganske nam, men også ganske søtt så det holdt med 2 kuler!

Neste gang håper jeg de har pestois eller chevre- og kirsebæris som jeg har hørt så mye om!
PS! Is smelter fort når det er skikkelig deilig vær ;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar