tirsdag 28. august 2012

Første skoledag


Gudbedre! Nå starter det for alvor! Så langt synes jeg timeplanen min er fin og jeg er fornøyd med fagene jeg skal ha. FRI på fredager, juubiidoo! Tirsdager derimot er jeg omtrent hele dagen på skolen. Det var litt kaotisk i dag morges da man skulle prøve å finne frem til riktig klasserom og godt var det at jeg beregnet nok tid! Over hele campus yret det av liv, fra de nye og usikre til de mer rutinerte SFSU'erne. 

Jeg har oppdaget ratemyprofessors.com :) Nyttig vektøy til å danne et bilde av menneskene jeg kommer til å tilbringe en del tid med dette semesteret. Chilien representerer hvor "hot" professoren er. Det hele kan være ganske komisk å lese. Til nå har jeg bare møtt to av fem professorer og det stemmer nogenlunde med mitt førsteinntrykk. 

Denne damen skal jeg ha i Islamic Art and Architechture. Tidligere studenter sier hun kan være ganske frekk og tidvis nedlatende til de som kommer for sent.. Det vil jeg altså ikke!! 


Denne damen skal jeg ha i Art for Children. Kurset blir beskrevet som et veldig avslappende kurs og andre synes det kan bli litt kjedelig. 


Denne mannen skal jeg ha i Ceramics 2. Nesten alle skriver utelukkende positivt om hvor flott og bra han underviser. Faget fokuserer på wheeling og glaze, det passer meg ypperlig!


Denne mannen skal jeg ha i Weaving 1. Han blir beskrevet som en stor bamse med enorm innsikt i tekstiler og arbeid med disse. Gleder meg skikkelig! Ikke chili på denne karen..!

2 kommentarer:

  1. Blir spennende å følge med deg videre. Morsomt med de lærerkommentarene. Du får sette en chili på han siste etterhvert da:)

    SvarSlett
  2. Hehe, han er ikke veldig hot altså.. Men veldig fin fyr, hjelpsom og kan faget sitt :)

    SvarSlett