tirsdag 21. august 2012

Welcome to San Francisco State University!



Første dag i orientation week og jeg møter på denne herlige maskoten som representerer skolen i en rekke sportslige aktiviteter. Gooo Gators! Jeg er allerede fan som du kanskje kan se...

Denne uken skal alle internasjonale studenter være med på orientation week. Skolen arrangerer en rekke arrangementer (beach day, sports day etc) og forelesninger om nyttige ting for en fersk student i en spennende storby. Alt fra hvilke nabolag som er spennende å utforske til etikette ved kommunikasjon og jordskjelvinfo. Etter et besøk i SFSU shopen endte jeg opp med en SFSU penn, notatblokk og termokopp! Mange andre godsaker var det også, blant annet kopper, kosedyr og hoodies. En dag skal jeg kjøpe meg en hoodie :)


2 kommentarer:

  1. yaaaaaaaaaaaaaaaaaay!!! jeg skal begynne å blogge igen jeg og. hm :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Please do :) Det er gøy og jeg vil lese!!

      Slett