tirsdag 23. oktober 2012

Marge pynter til Halloween


Her i landet har det vært halloween en god stund og i butikkene får du kjøpt pumpkin pies, pumpkin latte, pumpkin sjokolade og pumpkin is. Alle rundt i nabolaget slenger ut gresskar og spindelvev på trappa, har skjeletter i vinduene og spøkelser i trærne. Alle utenom Marge. Marge putter et klistremerke av et glittrende gresskar inne i dusjen og det var det. Jeg mistenker at hun ikke liker kids som kommer på døra for å tigge godis. Marge liker strengt tatt ingen som kommer på døra... Hun vil helst ikke lukke opp for noen. Jeg for min del har ingen store behov for å pynte med edderkopper og spindelvev, men gresskar synes jeg er gøy. De store oransje klumpene fasinerer meg. Jeg vil være med på Pumpkin Patch, men jeg er nok litt for stor til å kjøre lilleputtog gjennom en labyrint av genmodifiserte gresskar. Jeg vil kle meg ut og gå på Halloween fest. Jeg vil carve min egen pumpkin, ha lys i og sette på trappa. Vet ikke hvor populært det er hos Marge, men jeg lurer på om jeg skal driste meg til det likevel. Happy Halloween ya'll!

2 kommentarer:

  1. Herlig, gjør det, gjør det:) Marge ser jeg for meg mer og mer som ei skikkelig sur og bitter dame, som har glemt hva lykke i livet er... Klem på deg :)

    SvarSlett
  2. Hun er nok litt sur og bitter, men jeg overlever :)

    SvarSlett