mandag 22. oktober 2012

Little Mermaid Sing-a-long


Den beste kino opplevelsen i mitt liv hadde jeg her om dagen ($15 - superbillig!). Jeg var på den lille havfruen sing-a-long i Castro theatre! Her blir man oppfordret til å kle seg ut og synge med den stemmen man har. I døra fikk vi en pose med krone, gaffel (dinglehopper), perlekjede, såpebobler, glowstick og popper slik at vi var rustet til å delta. Før filmen begynte var det kåringer av beste kostyme og oppvarming.

Goodiebag
Castro Theatre


Live musikk før filmen
Meg og Silje

A beautiful dinglehopper
Star of the movie - Ariel

Alle buet da denne dama kom på skjermen
Tekst - så man kan synge med




Gleder meg allerede til neste sing-a-long! Jeg satser på å få med meg West Side Story og Sound of Music før jeg vender nesa hjem til Noreg. 


2 kommentarer:

  1. Så artig konsept. Man burde jo hatt noe slikt her og...

    SvarSlett
  2. I know!! Jeg og Silje vurdere sterkt å innføre det til Norge :)

    SvarSlett