lørdag 13. oktober 2012

En liten oppdatering

Mamma og de reiste hjem igjen for en uke siden etter noen fine dager i SF. Dagene går så fort og det nærmer seg midterm i forskjelige fag. Dette jobber jeg med for tiden:










I keramikk har vi jobbet med forskjellige teknikker (klype-, pølse- og flateteknikk) og dette er min kopi av en damesko. Den er brent en gang og skal glaseres før den er helt ferdig. Snart begynner vi med dreiing og det gleder jeg meg til! Over til høyre jobber jeg med min "Swedish House Mafia" inspirerte vevprøve. Vi skal teste ut ulike mønstre, materialer og finne ulike uttrykk gjennom å bruke blant annet visuelle referanser eller musikk.




Forrige helg hadde jeg og Heidi en herlig tur langs Ocean Beach... Det skal det bli mer av. Mandag til torsdag er det skole og i helgene utforsker vi byen og gjør hyggelige ting. Snart kommer en oppdatering på verdens beste iskrem! Ahmaaagaad!

Akkurat nå har jeg besøk av Silje og vi skal straks ut og leke fangene på fortet i det fine været aka tur til Alcatraz!

1 kommentar:

  1. Gøy å se bilder av det du lager:) Virker som du koser deg veldig. Hils Silje:)

    SvarSlett