torsdag 8. november 2012

Dette holder jeg på med for tiden:

Det er bare 6 uker igjen til jeg reiser hjem. Veldig rart å tenke på og jeg tror ikke helt på det enda. På skolen er det full fart og jeg jobber blant annet med min lille "Bye Bye Birdie" mønsterkolleksjon i Photoshop. Jeg liker ikke fugler (nærmere bestemt duer) og bruker det som min inspirajon. 


Keramikkens "siste" bisque fire var i går, men jeg sitter enda og diller med det ene og andre fordi det er så gøy (og fordi jeg har inside info om at siste bisque er på fredag). :) 


Vi har begynt på nytt prosjekt i veving: 5 skjerf...! Jeg har brukt ca 8 timer på å lage warp og tre veven så nå er jeg klar. Det er sabla mye jobb, men det er også veldig stas! 


Flere bilder kommer etterhvert :) 

2 kommentarer:

  1. Det er gøy å se alt det fine du lager og holder på med. Nyt de siste 6 ukene, så gleder jeg meg til å treffe deg når du er tilbake i gamlelandet igjen:) Sjøt om deg;)

    SvarSlett