lørdag 25. august 2012

Å bo med Marge

En uke har gått i 7th avenue og jeg føler meg enda ikke helt hjemme her på dette rosa pikerommet, men føler meg veldig hjemme i San Francisco by. Å bo sammen med Margaret (Marge) er som bo med en smule nevrotisk bestemor. Marge har lapper hengende overalt og ber meg konstant om å huske å låse døren og ta C-vitaminene mine. Hun vil ikke at jeg skal ta ut søpla og foretrekker å gjøre rengjøringen av huset selv. Det er jo ikke akkurat meg i mot... I hvert eneste rom henger det altså lapper, enten det er å huske å lukke kjøleskapet, henge opp håndklær etter dusjing eller låse døren. Jeg er ikke helt sikker på om hun husker at jeg er 25 år (snart 26..!) og er en relativt oppegående og ansvarsfull person om jeg må si det selv... Allerede har jeg måttet si til meg selv noen ganger "det er bare 4 måneder". Og det er BARE 4 måneder, dessuten skal jeg BARE bo her. Forhåpentligvis kommer jeg til å være en del på skolen og utforske denne fine byen! 

I <3 SF


2 kommentarer: