mandag 29. april 2013

Bachelor er i gang!

Nå er det ca. 6 uker til jeg er ferdig utdannet faglærer i formgiving, kunst og håndverk ved Høgskolen i Oslo og Akershus. 3 år har rast avgårde og det er både godt og vemodig å avslutte studiene. 

De neste 6 ukene går med til å skrive baheloroppgave og jobbe med kreativt skapende arbeid. Jeg har bestemt meg for å jobbe med redesign og gjenbruk. Akkurat hva det blir tilslutt vet jeg ikke enda, men jeg har ulike ideer jeg skal teste ut som en del av prosessen min. Akkurat nå jobber jeg med strikking av gamle/brukte tekstiler på hjemmelagde gigapinner. Strikkepinnene er laget av et gammelt kosteskaft som jeg fikk av en venninne. 


Her har jeg klippet opp mammas fleecepledd (fikk lov altså) og strikket en prøvelapp i perlestrikk. 
Videre skal jeg strikke med ulike tekstiler i ulike tykkelser - tar gjerne i mot tips :) 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar